Sista veckan

2013-12-16 07:03:46
Måste säga igen. Älskar min bil. Haft den i ett år nu!
 
Hej! Alltså denna termin har gått något fruktansvärt fort! Sinnes! Nu är vi inne på sista veckan och tänk då vad fort nästa termin kommer gå när det är vår, den terminen går alltid fortast och speciellt med tanke på praktiken också. 
Iallafall, jag jobbade inte hela passet igår då jag hade jätteont i magen? Haft problem med den hela helgen, förstår inte vad det är för fel. Det kan inte vara järntabletterna för de ska vara skonsamma mot magen, så frågan är vad det är.. 
 
Nu vaknar Emilia till liv hör jag så ska gå och pussa henne godmorgon, bästa stunden på dagen. Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0