Lördag

2013-12-14 09:53:50
 
Gårdagens middag bestod av oxfilé på spett, pommes och bearnaiesås och till efterrätt frukt och tobleronefondue. Så himla gott! 
 
Hej på er! Här sitter jag med frukost, jag älskar frukost, idag har jag kaffe, juice, yoghurt, smörgås och ägg. Finns nog ingen som äter så mycket som jag gör haha, känner att jag borde börja träna igen men det är så dyrt! Fast å andra sidan är det ju en investering i sig själv.. men efter att engelskakursen är över så tänkte jag börja. För engelskan ger mig ingen fritid alls med alla grupparbeten, tentor och det där eviga skrivandet. Blä! 
 
Idag ska jag jobba dubbelpass! Jag har inte jobbat på ett tag så det ska bli roligt. Igår var jag på assistentmiddag med mina fina maxare, det var så himla gott och så mysigt. Åt både varmrätt och efterrätt! Nu ska jag försöka ladda ner adobe flash player så att jag kan komma in på schemasidan hemifrån. Kram på er! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0