Update

2013-04-10 18:54:22
Beställde vagnen! Hoppas den motsvarar våra förväntningar! Det är faktiskt Daniel som använder vår vagn mest då han promenerar till och från dagis med loppan när han lämnar om jag är på vift så det är nog mestadels han som ska bli nöjd! Men det känns skönt att ha två vagnar att välja emellan beroende på vad vi ska göra. Står en långpromenad på agendan är Emmaljungan bäst med tanke på handtaget och att vi är så trygga med den, är det en mer shoppingtur eller en tripp till tex Liseberg för att få in så mycket packning som möjligt i bilen så tror jag Acta Gracon blir bättre! Ska bli intressant och se när den dyker upp, det stod 1-3 dagar så jag tror den kommer först på måndag. Då måste jag ju nästan ta vårat pick och pack och ta oss ut på en tur! Måste lära mig hur den fungerar först bara haha. 
 
Seminariet idag gick bra, vi diskuterade populär kulturella verk kopplat till religion och hur det går att förklara i ett klassrum, det var jätteintressant. Våra seminarier går så himla fort nu förtiden och jag känner mer och mer att jag kommer sakna gruppen över sommaren och hoppas att det blir samma grupper i höst!
 
Nu sitter jag iallafall här och pluggar lite, är lite osäker på vad som ska göras till nästa vecka då studiehandledningen inte innehåller någonting men har jag läst det som står så kan det ju inte vara så mycket som ska läggas till! Jobbar som jag skrev för någon dag sen hela helgen och pappan ska iväg till Norge och hälsa på sina bröder, så jag är hemma all by myself i helgen, loppan sover hos sin farmor lördag - söndag och jag slutar redan tre på lördag. Frågan är vad sjutton jag ska hitta på fram tills att jag jobbar på söndagen.. gissar på att det antingen blir om-möblerat här hemma eller jättemycket pluggat. Jaaa, jag kan läsa ut all kurslitteratur på lördag. Så säger vi! Eller springa en mil, ja ni hör, jag vet inte riktigt vad jag ska förgylla den där dagen med.
Äh kram på er nu ska jag forstätta på min cola zero. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0