Sömnbrist

2013-04-01 19:21:22
Hallå! Har haft lite påskledigt från bloggen eftersom jag jobbat nästan alla dagar. Men nu är jag tillbaka igen. Idag har jag varit på universitetet och pluggat klart frågorna som ska vara klara på torsdag, skönt att få det gjort. Nu sitter jag med almanackan i högsta hugg och ska lägga in dagistider, tänkte lägga hela april och maj ut, för i början på juni fram till augusti är Daniel pappaledig och Emilia ska därmed vara hemma hela långa sommaren. Så skönt för dem! En annan ska jobba hela sommaren men jag klagar inte, en liten tripp till Liseberg är bokat i början på juni och jag är nöjd! Blir Kolmården också samt säkert någon annan liten utflykt. Funderar lite på att spara ihop så mycket pengar det går för att dra utomlands om något år eller så. Det vore något det!
 
Är så sinnessjukt trött. Hoppade in och jobbade ett par timmar i onsdags, 12 - 20 torsdag, 8:30 - 15:30 fredag samt 01 - 04 och så släktmiddag uppe i Loka lördag följt av Tomas Ledin med världens bästa Jennifer, så himla roligt hade vi! Kom hem vid fem och vaknade sju av att Emilia ville upp och leka, var bara att dra sig upp och sen jobb på det 16 - 02. Zzzz men fina timmar, såg att jag knapat ihop 125 jobbtimmar i mars och jag är så nöjd med det! Hihi
 
Nu ska jag fortsätta på min kaffekopp, spåna lite på dagistider och sen blir det nog sängen om inte allt för länge! Kram på er.
 

Kommentarer
Postat av: mammut

hmmm men Louise du behöver sömn också,,slit inte ut dig nu..kram mamma

2013-04-01 @ 20:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0