Onsdag

2013-04-10 07:43:25
Godmorgon, godmorgon! Liten tjej väckte mamma 06 imorse, pappan gick upp och bytte blöja så mamman fick ligga och dra sig lite extra, även om det bara var en kvart så var det skönt att slippa gå upp direkt. Har pluggat undan lite så känner mig förberedd inför seminariet idag! Har förresten i dagarna fått inbjudan till lilla Olivias dop i juni, ett sommardop, så himla roligt. Ska börja kika på vad vi ska ha på oss! Funderar på att övertala Daniel om en grå kostym på honom, får se hur det går med det hihi!
 
Iallafall, nu var det inte det jag skulle skriva utan att jag vill ha lite tips på fina och bra paraplysulkys som inte kostar lika mycket som en vanlig sittvagn. Vi har nu en Emmaljunga Scooter S, som är svinbra men jag tänkte på att i sommar när vi ska packa ihop oss i bilen kan det vara skönt att slippa en vagn som tar upp halva bagaget. Då borde det vara lättare med en liten vagn som till och med går att fälla med en hand, har kikat på lekmer.se samt jollyroom.se men vet inte vilka som är bra! Kanske är bättre att prova i butik. Nu ska jag duscha och föna håret samt fixa mig, strax dags för uni!
 
Funderar väldigt på denna, just för att sittdelen går att vända på vilket jag ibland saknar på Emmaljungan. Kan vara skönt att kunna ha Emilia mot mig så att jag kan underhålla henne om hon tjurar i vagnen plus att när hon sover så kan man se henne när hon vaknar...Ja jag är en väldigt mammig mamma. HÄR kan ni läsa om denna!

Kommentarer
Postat av: mammut

Vad mysigt med dop:)))) Grå kostym är fint, snyggt med grå kavaj till jeans också. Vagnen verkar ju bra, ska ni sälja den andra? Få lite pengar tillbaka:)) Men snart Louise så vill hon inte sitta vagn alls. Då är det trehjuling och sedan cykel.

2013-04-10 @ 08:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0