Hej på er mitt i veckan

2013-04-09 20:59:21
Hej! Idag har jag jobbat 7 - 15:30, sen åkte jag hem och tog med mig Emilia till Ica Maxi, tänkte utmana ödet för att se hur hon är i affären nu för tiden, och hon skötte sig utmärkt! Såå himla mysigt att gå där hand i hand och köpa mjölk, yoghurt, bär och juice. Älskar vardagen som småbarnsmamma. När vi kom hem gick vi upp till Helena och Svea på kaffe och lek och nu sen några timmar tillbaka sover loppan och jag sitter här och pluggar lite. Imorgon blir det universitetet och sen hem, jag är förresten iprincip ledig på torsdag förutom lite plugg och sen jobbar jag 10 - 17 på fredag och så fortsätter det lördag och söndag, i vanlig ordning! Kram på er!



Funderar på att sätta på litte kaffi för att klara av att hålla mig vaken till tolvsnåret idag så jag får något gjort, läskigt att jag måste ha kaffe för att klara av att hålla mig vaken såpass länge haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0