Get up!

2013-04-05 14:23:16
Hej på er! I onsdags var jag och Ronja ute, jag har visst glömt av min egen ålder och lever i någon liten bubbla där jag tror att jag är 21! Det är jag ju inte alls, jag blir ju 23 år i år fick jag berättat för mig när Ronja sa att hon är 20, jag sa då att okej men då är du 91a? Nej, sa hon och skrattade, 93a! Åh jises kände jag då, jag blir 23 i år... Livskris var det ja, lika bra att ta sig ett par glas vin och dansa hela natten på Strömpis! Sagt och gjort, utgång mitt i veckan! Ibland är det tillåtet att släppa mamma - samborollen och bara vara! Så jag hade riktigt roligt, sov kvar hos Ronja och sen var det seminariedags igår vilket gick över förväntan, tack och lov att jag gjort frågorna i god tid innan när utgången blev så spontan. Sen igår åkte jag hem, pluggade, la mig i tid och idag åkte jag till föreläsning om religion och nu har jag sen jag kom hem vid halv ett pluggat nonstop, riktigt engagerad i denna kurs! Beror så himla mycket på vilken seminarieledare det är, våran förra var under all kritik och det står jag för. Han vi har nu är helt fantastisk! Iallafall, strax dags att åka och hämta Emilia på dagis, idag tänkte jag cykla och hämta henne eftersom vädret för en gångs skull är med mig. Sen hem och leka ett par timmar innan läggdags och när loppan sover ska jag ge mig ut i spåret och springa, har inte hunnit träna på två veckor nu pga jobb och plugg så det får bli en utomhusrunda. Hörs, trevlig helg på er, jag jobbar förmodligen så jag får se hur det blir med uppdateringen annars ses vi på instagram - @louisegranbergs KRAM VÄNNER
 

Sandaler från Kavat till lilla garderoben. Dör så söta de är, storlek 23 kommer sitta perfekt om några månader.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0