Dagen

2013-04-22 17:00:40
Pluggat etik i flera timmar idag och är inte direkt klokare men jag har läst allt iallafall. Nu ska jag strax ge mig ut på lite ärenden men först ska jag fixa mig. Min pappa ska få sig ett litet besök idag har jag tänkt, får se hur det går med det, har inte varit där på ett tag då det är jobbigt att gå dit och se hans namn, men jag får lite ångest att jag inte varit där, fast jag  tänker på honom flera gånger varje dag. Vet ni vad? Det vore så skönt att ge tankarna till någon annan så jag kunde få vila lite. Om det vore så enkelt! 
 


"Vad fin hon är Louise. Vilken fin tid ni har framför er" 

Kommentarer
Postat av: Jossie - mamma till Edvin & August

Jag förstår att du skulle vilja lätta på alla tankar ibland, kan inte vara lätt att genomgå det du varit med om :( Min pappa är ju också död, men det var när jag var 7 år så det har jag hunnit bearbeta. Men jag minns första åren, allt jag tänkte på var honom och visst tar det mycket energi. <3 Kram!

2013-04-23 @ 15:12:56
URL: http://jsantinelli.blogg.se
Postat av: Mamma

Kan tro det att pappa sa så..gillade ju små bebisar..Jag så tacksam att jag får vara med på den här resan och likaså flera med mig..bl a Glenn

2013-04-24 @ 18:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0