Converse beställt!

2013-04-15 07:35:00
  

Godmorgon! Mamman somnade strax innan 22:30 igårkväll och loppan vaknade först 6:30 så jag känner mig riktigt utvilad idag, hihi! Sitter här och har kommit på att jag har en presentcheck att utnyttja hos lekmer.se då jag beställde vagnen därifrån och jag ser att de säljer Converse till småttingar, så jag har precis mätt Emilias små fötter till 13,5 cm långa på ett ungefär så jag tog storlek 23, går ju att lägga i en sula om det skulle vara så att de blir för stora! Perfekt att jag fick rabatt på dem också! Nu fattas det bara ett par mer lekvänliga uteskor i vår, det får nog bli ett par Kavat som är vattentäta, andas och är mer "sportiga". 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så sött !
Hon kommer bli en riktig sommar pingla :)
Kram

2013-04-15 @ 10:47:07
Postat av: Anonym

Bra ni fick rabatt:)))

2013-04-15 @ 13:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0