Upp och ner

2012-09-25 09:53:59
Vad jobbigt det är när det är så mycket att tänka på samtidigt, tror jag blir galen på att tänka såhär mycket. Ska bli skönt att komma igång med träningen igen till veckan. Behöver det! Nu sover Emilia middag, hon får vara hemma från dagis idag eftersom hon hade lite feber igårkväll och hon hade feber imorse också men hon leker och är pigg som vanligt. Passar på att plugga nu medan hon sover en sväng! 

Annars idag har jag precis betalat alla räkningar (blä) och när Emilia vaknar ska vi ta oss en sväng till Ica för lite handling, matlagning på det och sen vid två när pappan är hemma får han agera just pappa för då ska jag iväg och möta upp en mäklare som ska få ta tag i min lägenhetsförsäljning som går oväntat trögt. Hoppas på positiva besked! 

Usch nästa vecka har vi hur mycket som helst i skolan, en examinationsuppgift på 1200 ord och så grupparbeten utöver det men den här veckan har vi drygt 150 sidor litteratur att läsa bara, så ska läsa klart litteraturen nu och sedan börja med examinationsuppgiften så har jag den påbörjad, kan kännas bra! 



Haha standard!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bara säg till när du vill träna, vi kör IW på måndaglunch du och jag. Försök att inte täna så mkt. Om samma tanke kommer flera gånger och det ej blir annat svar än det första så släpp den. Ja HOPPAS lgh blir såld till det priset du vill ha.
Kram

2012-09-25 @ 13:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0