Underbart

2012-09-12 14:15:23
Åh herrejises så skön känsla jag har i kroppen nu, jag har blivit klar med uppgiften och skickat den till Miriam samt lagt över den på USB och ska ringa morfar sen och höra om jag kan skriva ut den hos dem (måste köpa en egen skrivare) och så har jag dammsugit, moppat golv, springer upp och ner från tvättstugan och sitter just nu och äter lunch! Vid tre ska Emilia hämtas och då blir det lek för hela slanten, åh så skönt att inte ha några måsten kvar denna dag! Imorgon är det seminarium på universitetet sen helg! Ledig fredag, så himla skönt så ska ta bort Emilias dagistid den dagen, då ska vi baaara mysa hon och jag! Lördag ska jag jobba 11:30-20:30, det ska bli kul, roligt att jobba helger för då är det mycket folk! Kram på er



Helt förtrollad framför Mora Träsk imorse. Mammas hjärta, åh vad jag äääälskar dig! Underbara lilla du.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som en bra dag.

2012-09-12 @ 16:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0