Skrivare

2012-09-17 20:26:11
Jag har äntligen beställt hem en skrivare! Så himla mycket enklare att ha en egen skrivare hemma med flera funktioner i, är ju väldigt bra att ha även efter studietiden. Jag kommer kunna skriva ut en massa bra papper på denna skrivare ju, speciellt när jag söker jobb sen då är det bara att skriva ut alla papper själv. Så nu är den påväg hem till oss, en svart HP med skrivare färg/svartvitt, scanner så jag både kan scanna in saker till datorn men även kopiera papper på) fax och så en mobilappsfunktion som gör att jag kan skriva ut saker från iPhonen (jätteroligt ju hihi) och så är den trådlös så det behövs inga jobbiga kablar för att ansluta den till datorerna här hemma utan den kommer ligga i nätverket (lillebror får hjälpa mig haha) 


Finns hos netonnet! LÄNK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0