Plugg

2012-09-17 15:10:46
Hej på er! Idag har jag varit på ett informationspass om själva programmet jag går och efter det var det föreläsning om etik i professionellt lärarskap, riktigt intressant föreläsning och en engagerad föreläsare/författare. Åh så roligt. Något som däremot inte är lika roligt är att jag går omkring med 38,5 graders feber och går därmed på alvedon, mindre bra.. så jag åkte hem lite tidigare idag och hoppas på att min studiegrupp klarade sig utan mig! Nu har jag suttit ett bra tag med schema och dagistider för oktober, så skönt att ha det inlämnat, även om det skulle bli ändringar så är det ändå gjort i grunden! Vi har gjort upp att det är lättare om jag alltid fixar dagistiderna eftersom jag har koll på hur mycket tid jag behöver för att plugga samt vilka tider jag är på Universitetet. 

Nu ska jag fortsätta läsa boken "Sociala relationer och pedagogiskt ansvar" och efter det ska jag hoppa in i dsuchen, är mindre fräsch som febrig liten sjuk tjej... Emilias farmor kommer med Emilia vid 18 så jag har en massa tid att spendera på både plugg och mig själv. Kram på er!




Kommentarer
Postat av: mamma

Åååååååå vilka intressanta böcker du har!!! Krya på sig nu,,vila när du kan..och man får faktiskt vara sjuk Louise:):):)...

2012-09-17 @ 16:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0