Jises

2012-09-27 15:10:00
Jag vet inte hur jag ska hinna med denna blogg nu ett tag framöver men ett inlägg om dagen ska jag se till att posta iallafall! Sitter i sovrummet vid studiehörnan och har tagit fram all litteratur och ska börja på examinationsuppgiften som är till nästa vecka, jag har skrivit en halv sida ungefär som är helt okej så det är nog klart inom ett par dagar. Har som mål att ha den färdig och inskickad på tisdag så jag kan pusta ut för det är så sjukt mycket mer nästa vecka också så jag måste nästan ha den klar så snart som möjligt! Ska jobba nästa helg också, det ska bli så sjukt roligt att få servera mat, vara trevlig och jobba i snabbt tempo och se att det går framåt, älskar verkligen kontrasten mellan mina studier och mitt extrajobb. Kommer aldrig sluta älska Max dock även när jag är klar med mina studier haha. Är så glad över att jag har mitt lilla extraklirr! Hihi.

Iallafall, nu har jag precis kokat pasta och pappan är iväg och hämtar på dagis, sen ska han till kronhallen på vägen  hem och sen ska jag och loppan leka medan pappan steker köttet som är till pastan samt kokar ihop någon form utav paprika/chilisås. Ska bli gott, åt inte den bästa lunchen idag så ser fram emot lite tidig middag! 

Ikväll runt sju siktar jag på att jag intar tvsoffan med gott samvete och myser till det med min man, det är jag verkligen så sjukt värd. Fredag och lördag är också ledigt från plugg och likaså söndag em men söndag fm ska jag plugga! Så jag kanske hinner se lite Desperate housewives säsong 8 i helgen! Den kom hem till mig igår, så mamma du behöver inte köpa den till mig men jag önskar mig fortfarande det andra! Speciellt nya äggkoppar förresten. Gärna prickiga. Kul det är förresten att jag önskar mig samma saker som jag himlade med ögonen åt för tre-fyra år sedan när porslin inte var det roligaste att få... Idag är det verkligen sann lycka när jag köper eller får porslin från mina favoritmärken IB Laursen och Bruka Design. Älskar!!! Hoppas jag har råd att starta en egen liten inredningsbutik någon gång i framtiden, vore såå roligt. 


Har inte så roliga bilder att bjuda på just nu då jag sitter på en nyuppdaterad dator utan bilder så jag visar en fin kärleksbild istället! Kram på er mina käraaaa

Kommentarer
Postat av: mamma

Ingen ide skriva upp vad du önskar dig för det ändras hela tiden. Kom med lista straxt innan din 22 årsdag i november tack :)

2012-09-27 @ 16:30:53
Postat av: tini

hihi söt att du också säger kronhallen ;)
Btw, vill se fler bilder på din fina lägenhet!
PUSSIS

2012-09-28 @ 09:43:11
URL: http://tinadam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0