Godkväll

2012-09-05 19:39:56


Godkväll, här har ni kvällens student. Pluggar lite inför seminariumet som är på fredag. Idag har jag träffat min studiegrupp som består av fyra personer inklusive mig själv, vi har sett en film som vi ska ha med i frågeställningarna till på fredag samt föreläsningen, boken som föreläsningen handlade om samt delar ur barnkonventionen. Så just nu sitter jag och skriver ihop allt ur min synvinkel, så ska studiegruppen ses en halvtimme innan på fredag och se vad vi fått ihop! Är alldeles strax klar, har bara barnkonventionens perspektiv på saken kvar att flika in lite här och där. 

Imorgon kommer Miriam hit, vem är det undrar ni? Jo en tjej som också läser mellanstadielärare 4-6, i min studiegrupp och i min grupp 13. Vi har verkligen klickat hon och jag! Tycker hon är jätterolig och härlig tjej så det är himla kul att vi funnit varandra hihi! Ska bli kul att ses imorgon (också) 

Nä ni nu ska jag fortsätta plugga, siktar på att vara klar vid åttatiden, då blir det godis och Vänner.

Kommentarer
Postat av: Mammut

Flitig

2012-09-05 @ 22:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0