24 september

2012-09-23 19:42:43
Så var den här iår igen. Imorgon är det min finaste pappas födelsedag. Du skulle fyllt 49 år imorgon, pappa. Jag saknar dig varje dag. Tänker på dig så himla mycket. Livet är så fruktansvärt orättvist. Jag förstår fortfarande inte hur jag med en liten Emilia på tre veckor klarade av att hålla mig ovanför vattenytan och jag förstår ännu mindre hur jag idag faktiskt kan känna mig lycklig i mitt liv. Fast det fanns inget annat. Bryta ihop eller bita ihop, det är så livet mer eller mindre är.. men jag saknar honom som mest när det är något som händer med Emilia som jag så gärna hade velat dela med mig utav eller något annat stort i mitt liv. Älskade, älskade pappa. Du finns alltid i mitt hjärta. Imorgon kommer jag och min lilla familj och tänder ljus hos dig. 



Emilia och hennes morfar juni 2011, bara ett par veckor innan den hemska olyckan.Vissa människor säger att det känns lättare med tiden och det förstår jag mig verkligen inte på. Jag tycker verkligen inte så. Det känns fortfarande lika tungt, svårt, oförståerligt, hopplöst och värre än värst när sorgen smyger sig på. Tur att det inte är så varje dag, fast så fort jag pratar om eller tänker på pappa så gör det fruktansvärt ont i mitt hjärta. Han var så mycket mer än en pappa, han var min absolut bästa vän alla kategorier. Nästan alla människor säger att de älskar barn. Min pappa älskar verkligen barn så som ingen annan gör, jag lovar. Han hade utan något tvivel varit jordens bästa, bästa morfar.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Fint skriver av dig, beklagar<3

Svar: Tack <3
Louise Granberg

2012-09-23 @ 22:47:22
URL: http://subeauty.blogg.se/
Postat av: mamma

Du klarade det pga Emilia, Daniel och din mamma. Du behövde inte ta tag i allt praktiskt för det är orimligt att göra. Kram på dig.

Svar: <3
Louise Granberg

2012-09-24 @ 09:00:40
Postat av: mamma

Det känns inte mindra hemskt men går lättare att prata om med tiden, det har format den sörjandes liv. Kram på dig

Svar: Ja det stämmer :)
Louise Granberg

2012-09-24 @ 09:02:57
Postat av: Linnea

Åh vad fint skriver Louise, jag får tårar i ögonen! Jag älskar dig <3

2012-09-25 @ 20:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0