Snart helg

2012-10-04 18:27:47


Givet med en kanelbulle eller två på självaste kanelbullens dag! Blev bjudna på fika hos Emilias mormor i Rosendal tidigare idag. Jag har gjort världens bästa fynd idag, visar det senare. Nu sitter jag och funderar på om jag ska titta på Desperate Housewives eller spela Sims, har lånat hem en massa roliga från min lillasyster. Får se vad jag gör först, hihi. Emilia har lagt sig och krånglar faktiskt lite idag, hoppas hon sover snart. Nu är det också snart helg, jag ska in en snabbis till universitetet imorgon men annars är det heeelg som dock består av jobb lördag och söndag men det gör inte så mycket, ska bara bli roligt. Nä ni nu måste jag ge liten nappen och säga godnatt igen. Kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0