Missoni för Lindex

2012-10-03 19:23:00
Hej på er, dålig uppdatering här under ett par dagar, jag vet.. Har pluggat, jobbat lite och agerat mamma/fästmö. Hihi fästmö... roligt. Iallafall, här sitter jag och njuter av min nya Missoni/Lindex halsduk jag köpte idag! Emilia fick en tröja som är lite längre baktill, jättefin och hon kommer kunna ha den ett tag eftersom det är strl 86/92 på den och hon pendlar lite mellan 80-86. På måndag börjar vi praktik under tre veckor, ska bli jätteroligt samtidigt som jag är lite nervös också såklart! Hamnade på en skola lite utanför Örebro så jag hoppas gpsen leder mig till rätt ställe.

Åh det är så skönt att slå sig ner i soffan med något gott, njuta av hösten med alla tända ljus, titta på desperate housewives utan ångest då tiden faktiskt finns och känna lugnet över att Emilia oftast sover som hon ska. Åh! Jag längtar även till vintern iår, ska bli så himla mysigt med en vinter då Emilia inte är bebis utan vi kan gå runt lite i snön, åka pulka och peka på vad allting är för något. En lek hon börjat med nyss, "Tittahääär" säger hon och pekar på/tar upp något från marken. Hjärtat! 

Idag har vi haft finbesök, Daniels bror Mattias har varit här och hälsat på under förmiddagen. Jätteroligt att se honom, blir ju lite glapp mellan besöken eftersom han och Alexander (också en bror) bor i Norge. Dit kanske vi borde åka och hälsa på någon helg! Jag har även hunnit med kaffe och lek uppe hos Helena och Svea, därefter sov Emilia middag och jag fick i mig lunch, sen blev jag rastlös, klädde på oss och åkte ut på ärenden. Postade ett brev, betalade gårdagens frisörbesök och så fick jag till telefonen på Telia, nu tror jag allt är som det ska. En uppdatering mot Telias nät gjordes så jag hoppas verkligen det fungerar nu, annars får det bli hemtelefoni så jag alltid kan bli nådd! Viktigt ju i och med dagis till exempel. En fika på stan har vi hunnit också, himla mysigt! 

Nu ska jag hälla upp ett glas cola och se på Desperate Housewives, så sjukt bra och spännande den sista säsongen är! 



Tröja H&M, jeans Gina Tricot, halsduk Missoni för Lindex, klocka Michael Kors

Kommentarer
Postat av: Mammut

Tränade du idag med Nathalie?

2012-10-03 @ 21:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0