Klar, bästa känslan!

2012-10-23 13:19:12


Höstfint väder ute idag! 

Äntligen är jag klar med uppgiften som jag tyckt varit så svår att få ihop, den är så kompakt texten och mycket perspektiv och reflektioner på 800 ord men jag tycker att den blev okej iallafall! Har läst den högt för mig själv (tycker det är lättare att se vad som ska ändras då) och den lät bra så den duger! Idag blev det en kort dag på praktiken och snart ska loppan hämtas från dagis, jag sitter och läser lite litteratur som kommer om ett par veckor men det var så intressant att jag redan smygstartat. Imorgon är sista dagen på praktiken denna period, skönt att slippa gå upp mitt i natten ett tag, haha. När loppan är hämtad från dagis ska vi ge oss ut i det fina vädret, jag vill ta lite fina höstbilder på vår tjej. Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0