Höst

2012-10-18 18:15:00
Hallå på er. Vilket otroligt tråkigt väder vi har i Sverige. Är så less på hösten! Ser fram mot vintern och fina, kalla vinterdagar med familjen. Pulkaåkning och muttrande över isiga bilrutor. Allt som hör vinterhalvåret till! Idag har Emilia varit hemma från dagis så jag åkte hem tidigare från praktiken. Vi har haft fikabesök från min faster här, supermysigt och sen blev vi uppbjudna på kvällsmat hos Helena och barnen, det serverades mannagrynsgröt och smörgåsar. Så himla mysigt, älskar sånt. Annars idag har jag varit sjukt trött, ska bli skönt nästa vecka när Daniel går dag så jag kommer iväg och kan träna lite! 
 
Jag vill så gärna göra om bloggen men vet inte hur, plus att jag känner att alla kodmallar är så sjukt jobbigt och bara irriterande för det blir jämt fel och jag svär. Nej jag väntar lite. Nu ska jag iallafall koka mig en kopp koffeinfritt kaffe, galet kaffesugen men koffein är inte så smart just nu på kvällskvisten så koffeinfritt får det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0