Fredag

2012-10-05 18:08:23
Åh fredag, fredag, fredag! Freeedag! HELT underbart att jag 1 inte behöver plugga på ca tre veckor och 2 är ledig ikväll och ska tillbringa kvällen hos Lovisa. Imorgon är det jobb men det ska bli roligt också, skönt att lägga sig i soffan på kvällen när man verkligen är värd det! Jag har fått iväg min uppsats, himla skönt att ha det klart! Nu har vi beställt efter hämtmat som levereras direkt till dörren, ibland får man vara lat. Jag har hunnit träffa MARIA idag, helt uuuunderbart att ses och catcha up det som hänt senast! Måste ses oftare my love. Hörs sen, nu ska jag fixa mig lite och vänta på maten, sinnessjukt hungrig. Kram på er mina hjärtan 
 


Suddig bild från i förmiddags! Mamman har på sig skinnpaj från Kenza/Jofama, ärmlös skjorta från MQ, tröja H&M och jeans Gina Tricot!

Kommentarer
Postat av: mamma

Fin du var på kortet <3. Ses till veckan då ska jag hjälpa dig någon kväll med skräpet till Dano. Bra få in bilen nu när det börjar bli kyligare. Sedan kan vi tvätta bilarna tillsammans. Ska vi säga torsdagkväll?

2012-10-06 @ 10:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0