Febrigt

2012-10-16 18:50:00


Åh så pluttigt det är här hemma med feber på lillan och två trötta föräldrar som springer till och från hennes rum på nätterna. Igår var jag hemma och idag var Daniel hemma till fyra tills jag kom hem. Imorgon tar hennes mormor hand om henne tills jag är hemma! Hoppas på att hon kan gå iväg på torsdag. Idag har hon varit riktigt hängig lillan och inget har varit riktigt bra.. Praktiken idag gick iallafall bra, haft en massa olika ämnen idag och hjälp vad jag inte kommer ihåg vissa grejer från mellanstadiet, det blir en skolgång för mig med att gå på praktik för jag lär mig mycket nytt haha. 
 
Annars idag har Emilias farmor varit här på besök, mycket trevligt och uppskattat från min sida med lite vuxenprat eftersom det blir så segt med Emilias gnäll hela tiden. Ska bli skönt när hon blir frisk. Fast jag verkligen, verkligen älskar att känna mig mammig och ta hand om henne när hon är sjuk. Nä ni nu ska jag försöka komma igång med vår uppgift vi har under praktiken som är en liten uppsats. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0