Christmas

2012-10-27 20:24:00

H&M

Kikade in på H&M såhär på kvällen och ser att de fått in så himla mycket fint som det står Louise på. Lyckades begränsa mig och klickade hem det som vi saknar/behöver till julen. Så nu är det klart allting, längtar till vi kan få pyssla iordning hemmet i ordentlig julanda. Ska bli intressant att se hur länge det ser mysigt och rogivande ut med en vild 1,5 åring hemma.. haha får ha staket kring granen. Skämtåsido så tror jag att det kommer vara mer fascinerande för henne att se granen, kulorna och belysningen! Justja jag måste kika över vad vi saknar i fönsterstjärnor och sånt, har för mig att vi har till alla fönster men alltid roligt att se efter. Plus att helt vanliga pappstjärnor tar slut som smör så bäst att vara ute i tid! 

Kan säga från djupet av mitt hjärta att det känns roligt inför julen iår, jobbigt med såklart eftersom jag saknar min pappa så innerligt mycket, varje dag men det känns mysigt med jul också och det är tack vare den där lilla vilda 1,5 åringen som gör mig tokig, spiller och kladdar på mina kläder så att jag aldrig går fläckfri, skriker så jag får tinnitus och får mig helt svettig inne på Ica..Mammas älskade lilla hjärta, vad vore livet utan dig? Att en sån liten person kan ge så himla mycket utan att ens veta om det. Tack, älskade lilla du, att jag får vara din mamma. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0