Helgen

2012-11-04 09:56:33


Åh vilken myspyshelg vi haft jag och min underbara. Pappan åkte till Gävle för att se hockey i lördagsmorse och kommer hem ikväll, så det har varit jag och Emilia hemma bara. Igår myste vi med våra vänner Lovisa och Aiden, först kaffe och lek hos oss och sen gick vi till Sibylla för lunch! Så mysigt! På kvällen kom Emilias farmor och satt barnvakt så att mamman kunde dra iväg på 40årskalas ett par timmar, jätteroligt och så skönt att komma iväg själv också! Kom i säng strax efter tolv och så vaknade loppan 05:30, puh, men fick henne att somna om bredvid mig vilket inte hänt på bra länge så det var riktigt mysigt. Nu sover hon lite middag och jag har skrivit lite på nästa veckas examinationsuppgift.. Trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0