Där uppe i det blå

2012-11-03 09:32:42


Den här fina inredningsdetaljen fick jag av min pappa i julklapp 2010 och den betyder jättemycket för mig i och med att den är från just honom. Den här helgen är det Allhelgona och jag tänker såklart på pappa jättemycket och ska iväg och tända ljus ikväll med mina småsyskon och mamma på pappas grav. Det ser jag faktiskt fram emot, det känns bra i hjärtat att gå dit och tända ljus. Alla gånger jag är där är jag faktiskt inte ledsen, en del gånger sitter jag bara där och tänker på allt och inget och hoppas att han ser mig när jag är där. Saknar honom så mycket men samtidigt lever han kvar i mig och min familj på ett sätt. Han finns alltid i mitt hjärta. Hoppas du har det bra där uppe i det blå pappa... 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskade barn så fint skrivit skrivit speciellt sista raden...

2012-11-03 @ 11:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0