Bra helg

2012-11-19 00:03:00

Har haft en sån härlig helg. I fredags var jag på seminarium på Universitetet där jag bjöd på tårta, efter det hem till mina hjärtan för lek i ett par timmar innan det var dags för jobb 17-04, vilket gick jättebra, roligt var det också. Så himla kul att gå ett chefspass, saknar det lite grann! Iallafall sen på lördagen var det tänkt att mamman och pappan skulle få vara barnlediga men lillan åkte på hög feber så det blev inget men det löste sig med andra planer. Pappan fick egentid mitt på dagen då mamman tog med sig loppan för mat och fika hos svärmor/farmor. Så himla mys! Halva lördagen spenderades där och resten i tvsoffan med god mat och gott sällskap av älskling, Linnéa och Markus. Tänk att de ska få vara med om det finaste vi varit med om, föräldraskapet.. Snart är det dags! Jag längtar så mycket efter Emilias lilla kusin. Nej nu ska jag sova, praktik imorgon. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0