Torsdag

2012-06-21 12:32:54

 

Hej på er. Idag har jag varit på kaffe hos Helena och Jonas och nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, sjukt hungrig och det är en skön känsla, har helt ärligt inte varit speciellt hungrig senaste veckan. Sen ska Emilia till pappan klockan tre och då ska jag iväg och sola (ser ut som ett levande lik) och sedan iväg och kika på lite bilar. Efter det har jag inga planer, hem till Rosendal, betala lite räkningar, tvätta och passa på att laga mat till Emilia och frysa in och även till mig själv. Unnar mig min favorit tacogratäng ikväll.. Min midsommar är helt lugn, Emilia sover hos Daniel nu inatt och jag hämtar henne på eftermiddagen imorgon och då ska vi bara mysa hon och jag och äta lite jordgubbar. Har lovat att skjutsa Helena och Jonas så det ska jag men inget annat är på agendan. Kvalitetstid med mig och mig själv, det är ju så mina dagar kommer se ut i höst! Ska förresten iväg och träna ikväll, ska springa. Tänka på ingenting. Skönt! 
Hörs av senare under dagen, har ju som sagt egentid och ingen barnpassning så jag har tid att blogga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0