Torsdag

2012-06-28 13:07:47


Hej på er! Idag har Helena, Jonas och Svea varit här på fika, riktigt mysigt och kul att ses igen efter ett par dagar då jag inte riktigt haft tiden till det. Nu har jag precis fått i mig lunch, mormors köttbullar, sås och potatis smakade bra! Jordgubbar till efterrätt och sitter nu och laddar inför dagens ärenden, ska förbi Telia och höra vad de kan göra för mig, min telefon är under all kritik och jag är så irriterad på att den inte funkar. Så jag ska troligtvis förlänga med en vit iPhone 4S och ta slutfaktura på min iPhone 4, men det beror på vilket pris de kan ge mig... hoppas på att de kan bjuda på abonnemangskostnaden! Återstår att se.. Ska även förbi Daniel och hämta min post som kommit dit och leta ihjäl mig efter garantikvittot på iPaden (sålde den igår och lovade att posta garantipappret) så jag hoppas jag hittar det! Sen har jag en rolig nyhet, Emilia ska få en liten kusin i december.. Fina Markus och Linnéa ska bli föräldrar. Måste erkänna att jag först kände mig väldigt, väldigt delad till nyheten då jag längtat och sett fram mot det otroligt mycket och så ska de ha barn nu när jag och Daniel inte är tillsammans längre, då blir det ju inte samma sak! Hade velat haft utflykter vi fyra och så sötaste kusinerna.. Men jag får träffa Linnéa och lillkusinen istället, det är ju ändå Emilias släkt oavsett. Kände nästan lite svartsjuka i början, varför ska de vara lyckliga och ha ett familjeliv när jag inte kan ha det.. Men då kom jag fram till att jag faktiskt inte ska lägga energi på saker jag saknar i mitt liv utan lägga energi på det som är bra och det jag har! Jag har en frisk underbar dotter som är det absolut bästa och finaste jag har och jag gör verkligen allt för henne. Hon är min familj nu och ingen annan. Plus att varför ska jag deppa ihop över att de bildar familjelivet jag saknar när jag inte har en aning om hur mitt eget liv ser ut om fem år? Jag vet, jag hade egentligen lovat mig själv att inte berätta om hur jag mår och mina innersta känslor såhär offentligt men vill samtidigt inte sticka under stol med att jag har det lite tufft just nu! Men det som driver mig är - en dag, en vacker dag mina vänner, blir det bättre. Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du inte känner ngt så är det fel. Såklart det blir bättre! Kom ut i solen nu strumpan så du får lite färg på dig!!! Härliga sol

2012-06-28 @ 13:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0