Midsommardagen

2012-06-23 07:24:30


Godmorgon på er! Ledsen för dålig bloggning de senaste dagarna men nu när jag känner att jag bott in mig hos mamma, bror och syster så ska jag blogga mer jag lovar! I eftermiddag ska Emilia till pappan vid tretiden och sover där till måndag förmiddag. Barnledigt med andra ord! Emilia hade feber igårkväll och har lite idag också men är inte alls lika gnällig som igår. Hon somnade vid 20:30 och sov till 06! Jag gick och la mig vid 23tiden efter att ha pratat med bästa Maria i telefon. Fina vän! Vi ses på måndag hihi. Nu har jag precis lagt ut lite grejer på Blocket, min iPad ska säljas (maila mig vid intresse!) och även två vita MALM  sängbord från IKEA. Sitter just nu och kikar på vilken bil jag vill köpa, men ska vänta tills jag verkligen vet vad det är jag vill ha men det står mellan tre märken, Renault, Peugeut och Wolkswagen. Har reserverat en bil på Volvo tills på måndag som jag ska kika på men tycker den är lite dyr.. Jaja. Åh till veckan ska jag skriva kontrakt på bostadsrätten. Fick höra att jag låter så positiv när jag skriver och folk undrar om det är ett gemensamt beslut att vi gått isär. Jag säger såhär: What doesn't kill you, makes you stronger..
Men låter det vara osagt hur jag mår. Nu: Kaffe! Kram på er. 

Kommentarer
Postat av: Mammut

Tänk vad folk har åsikter!!! Att de orkar! Du har full rätt låta precis som du vill... Egen integritet är viktigt. Kram mammut

2012-06-24 @ 00:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0