Ikea

2012-06-27 20:09:06

Godkväll på er. Här är det bara jag och Emilia som är hemma (hon sover dock) och jag kikar runt lite på Ikea. Ska dit på fredag efter att jag lämnat Emilia hos pappan så passar på att köpa en spjälsäng på en gång då. Såg att de har erbjudande nu på denna så om den finns kvar får det bli den, superbra att det går att få bort ena sidan sen när hon blir större. Ska även köpa lite andra grejer när jag ändå är där men spjälsängen är iallafall prio ett! Sitter med en kaffekopp och väntar på att mamma och syster ska komma hem, tror de är hemma om ca 1,5 timme så något får jag allt hitta på fram till dess.. Imorgon får vi finbesök, finaste Helena med familj kommer hit, som jag saknat dem allihop! Bakade en sockerkaka idag som jag tänkt bjuda dem på och eftersom mamma är ledig imorgon så får Emilia vara hos henne medan jag drar iväg och handlar annat till fikat. Trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0