IKEA

2012-06-29 15:38:29
Hej på er mina fina. Idag har denna mamma gjort av med många tusenlappar. Usch. Men positivt är att Daniel betalar lite grann av det jag köpt idag så det får jag ju tillbaka sen hihi. Idag har jag iallafall köpt tv-bänk, soffbord, spjälsäng till Emilia och så köksgrejer (kastrull, stekpanna, porslin, bestick, skålar osv) Haha flyttar inte förrän i september men typ alla möbler och saker ett hem behöver är redan ordnat! Driven kvinna! Sitter nu med kaffe, pepsi max (beslutsångest vad jag var sugen på) och har precis betalat lite räkningar... Har förresten köpt mig ett par denimfärgade jeans som inte är en storlek för stora (sitter som en smäck) och ett par skor jag suktat efter i flera månader på rea. Båda sakerna på rea alltså. Hade inte tänkt att shoppa något alls nu när jag bara vill ha in massa pengar och spara men så vet jag själv att jag behöver ett par jeans som inte trillar ner för varje steg jag tar och de här skorna.. okej jag behöver dem inte men unna sig lite måste man ibland! Men nu är det verkligen leva snålt och Emilias grejer som gäller. Inget annat! Skönt att det bara är diskmaskin, kaffekokare, tekokare, micro, soffa och skötbord kvar som behövs så tar jag inredningen senare i höst när jag bott in mig, det går inte att köpa innan. Måste veta exakt vart sakerna ska vara så mitt hem blir perfekt! Precis sådär perfekt så som jag vill ha det. Jag och min lilla tjej... Längtar.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0