Helg

2012-06-30 14:05:57
Goddag! Igår sov jag inne i min systers rum så att mamma och Glenn kunde få tillbaka sin säng iallafall en natt, ska sova hos henne inatt också. Supermysigt, kändes verkligen som sleepover. Vi spelade sims och hade det bra! Idag ska jag träffa bästa Sanna, vi ska laga goooood mat och mysa till det! Längtar. Sitter nu med lite pepsi max (ovanligt va) och har nyss varit på stan och köpt två par skor till mammi och syster (härmapor) som mamma får betala till mig sen med ränta... nä då skoja haha. Tripp trapp trull blir det i skohyllan iallafall då jag har 37, mamma 38 och Linnéa 39 haha. Lätt att veta vems som är vems iallafall. Mina är dock på gränsen till på tok för små men vet att de kommer töja sig lite grann bara om ett par dagar. Har kikat runt lite på bredband och hemtelefoni, såg att Com hem har erbjudande på ett paketpris så det får det bli! Känns faktiskt bra att ha hemtelefoni för då finns det alltid täckning, min telefon är inte att lita på liksom. Så det blir bra, hihi... Snart dags för lunch här och till efterrätt blir det jordgubbar! Nä nu ska jag ringa Sanna. Kram på er och trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Mammut

Trevlig helg själv!

2012-06-30 @ 18:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0