En nystart

2012-06-20 08:03:30
Hej på er. Jag valde att starta en ny blogg och börja om på nytt istället för det är ju precis det jag ska göra i verkligheten också. Jag och Daniel har gått isär, är inte förlovade längre och bor inte ens ihop. Jag och Emilia har flyttat ner till mamma/mormor i Rosendal tillfälligt och igår köpte jag en lägenhet som jag ska skriva papper på i veckan och flyttar in i september. Bilen sålde jag i måndags och ska iväg och titta på en mindre imorgon tillsammans med min bästa morfar. Jag kommer börja jobba i början på augusti och Emilia kommer få gå fullt på dagis från och med dess. Nej ni nu har jag inte tid att blogga längre, dags att åka till lägenheten och packa ner mina sista saker. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sarus

Hihi räkna med mig som läsare :) puss

2012-06-20 @ 08:29:13
URL: http://saranygren.blogg.se
Postat av: Mammut/ mormut

Ja tyvärr blir det inte som man tänkt sig Louise:( Men det kommer gå bra och du är värd att bli älskad. Satsa på dig skälv och Emilia. Jag stöttar och är ett bollplank

2012-06-20 @ 10:00:49
Postat av: Mammut

Själv ska det stå

2012-06-20 @ 10:01:50
Postat av: Puttes mamma

vi önskar dej lycka till i fortsättningen.Du har så mycket skinn på näsan att du klarar det mesta.Så vill vi önska dej en bra Midsommar kram till Emilia .Ha det bra

2012-06-21 @ 10:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0