Effektiv dag

2012-06-26 19:51:23


Hej på er. Måste börja med att tala om sjukaste grejen, jag har typ inte ätit kaviar på minst tio års tid och inte korv heller. Haft galet dålig matlust (inte konstigt) den senaste veckan och knappt ätit något alls. De senaste dagarna har maten börjat smaka något igen och vet ni vad jag varit sugen på? Ägg med kaviar och så maträtter med korv. Alltså?! Sådär nu vet ni mina roliga matvanor haha. Iallafall, idag har jag varit och hämtat bilen på Volvo, åh så söt den är och så har jag skrivit kontrakt på bostadsrätten! Imorgon är det ledigt, har blivit jätteförkyld (satt sig i halsen, låter som en jag vet inte vad) så det blir lugnt imorgon. Jag som tänkt springa... men hoppar det såklart. Nu äter jag....gissa.. ägg och kaviar och efter det blir det hallon och laktosfri fil och sedan en kopp te. Emilia sover, mammas finaste.. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0