Bilköp?

2012-06-24 21:03:31
Hej på er, bloggen. Ledsen för dålig uppdatering. Iallafall, idag har jag fått mig en sovmorgon följt av en pw på 6 km, fått vagnen såld, mormors lasagne, gymmet och sedan ett bad! Så härligt! Sitter nu i vardagsrummet och slösurfar lite. Imorgon får jag hämta hem Emilia, dags för mammavecka! Åh vad jag saknat henne. Ska träffa Maria Markusson imorgon, såå roligt. Står en del på agendan imorgon också, ska kika på bil uppe på Volvo och efter det ska jag möta upp en tjej som ska köpa min iPad. Kul! Slänger in en bild på bilen jag ska kika på som endast gått 400 mil. Renault Clio III från 09.





Nu ska jag dricka lite mer Pepsi Max och sedan blir det sängen, trött efter gympasset.

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej louise. Har följt din blogg ganska länge nu , ville mest bara tala om att jag hyser inget agg mot dig. Gammalt är gammalt och de är glömt hos mig. Tycker de är synd att låta gammalt förstöra lixom :) vi har ju trots allt barn i samma ålder , så tänkte om vi kanske kunde ses över en promenad nån dag eller en kaffe ? Om du vill..

Kram , Carro

2012-06-24 @ 23:19:27
URL: http://Cawoline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0