09:58 Evighetsgöra

2012-06-23 09:58:52


Himmel vilken tid det tar att lägga över alla bilder från iPhonen till datorn! Kan bero på att det är ungefär 4000 bilder men ändå! Tänkte först att jag lägger över mapp för mapp och sorterar direkt vilka bilder som är fina för framkallning och vilka som ska sorteras bort. Men det tar ju för sjutton hur jäkla lång tid som helst så jag börjar med att lägga över alla bilder från iPhonen till datorn och sen från datorn till externa så att bilderna är säkra iallafall för min telefon börjar ge sig nu känner jag och jag vill inte gå miste om alla bilder! Emilia sover lite förmiddagsvila och jag sitter i köket och pysslar med detta och sen ska jag skriva en to do list.. Ska unna mig ett slingpaket på Maxi idag och slinga håret, sen ska jag noppra/färga ögonbrynen och så ska jag även sola och smörja in mig med brun utan sol. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0