Smultronvin

2012-07-04 20:36:20


Dagens mama innan inskolningsmöte. Gick bra faktiskt, gick runt och kikade på lokalerna och pratade lite om allt möjligt. Så Emilia skolas in om drygt en månad, 7 augusti börjar inskolningen som Daniel har hand om. Hoppas det går bra för mitt lilla hjärta. Nu sitter jag här och dricker smultronvin, mmm gott. Bara imorgon kvar innan det är fredag och jag ska få lite egentid, och inte vilken egentid som helst utan med bästa Maria i Örebro på lite tjejmys och utgång! Ska bli superkul, ser verkligen fram emot det. Funderar hela tiden vad jag ska ha på mig men tror det få bli denimjeans, mina nya skor och ett vanligt linne. Fint! Nu ska jag bara vara resten av kvällen. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0