Påväg in till Örebro!

2012-07-25 10:58:02
 Hej på er, sitter nu på bussen påväg till Örebro för en dejt med Maria! Ska bli så roligt att ses. Sen i em ska jag till Helena, Jonas och barnen på fika för Siri fyllde 8 år igår, grattis sötnos! Efter det ska jag vidare på ett indoorpass, 60 min.. Skönt det! Älskar att träna. Igår körde jag mage och rygg och sen sprang jag ett par kilometer på bandet! Nu ska konditionen upp till topp inför Göteborgsvarvet som jag blivit medtvingad på, så Josefin om du läser: Ikväll anmäler jag mig!
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Glad jag blir :) äntligen!! Tvinga Maria att anmäla sig också om hon ej gjort det :):):)

2012-07-25 @ 11:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0