Frukost

2012-07-01 09:56:29
Godmorgon/godförmiddag vänner! Idag sov jag till halv nio och bestämde mig för att ta mig en morgonpromenad innan frukost så det gjorde jag. Gick ca 3,5 km innan jag fick världens skavsår och var tvungen att dra ner på tempot men gick ändå ca 3 till så 6,5 km blev det iallafall, inte illa med onda hälar.. Nu sitter jag med frukostkaffe och har precis ätit ägg med kaviar, mmm! När jag druckit upp mitt kaffe ska jag dra iväg och sola lite och efter det blir det duschen! Var uppe sent igår med systeryster, klockan var en bra bit på småtimmarna innan vi la oss men åh så mysigt det var! Färgade hennes ögonbryn, det blev superbra. 


Lillasyster och storasyster! Kärlek

Kommentarer
Postat av: Maria

blir gaaaaaaaaaaaaaalen.. BLOGGA

2012-07-02 @ 19:01:40
URL: http://mariamarkus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0