Evighetsgöra

2012-07-12 12:06:43
Nu är jag klar med alla namnlappar på Emilias kläder (som hon har hos mig och de till dagis) så skönt! Lämnar resten av lapparna till pappan så får han stryka på dem på de kläder han har hos sig. Skönt att det är ordnat inför dagisstarten om drygt en månad, alla kläder (regn,skalplagg, fleeceset och lekvänliga ombyten) är redan packat i en väska här så det känns också bra. Det som är kvar är en väska till loppan att ha sina saker i till och från dagis samt lite småfix då.
Driven kvinna, är det jag det? 

Ska nu byta om till träningskläder, åka och sola och efter det blir det gymmet, idag blir det löpning, mage och armar. Längtar! Hörs senare, ska tipsa om världens enklaste (och kanske godaste) lunch! Kram på er.



Här är förresten soffan jag ska kika på, kanske hinner till Europamöbler redan i em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0