Det sista

2012-07-12 10:46:04
Sitter och kikar runt på internet på olika typer av bäddsoffor (ja jag vet det låter helt fel men det är inte så illa som det låter, en modern bäddsoffa idag ser ut som vilken soffa som helst som man bäddar ut till en 140 säng och så förvaras bäddmadrassen i en av devanerna i soffan) och hjälp vad dyra de ska vara då.. Men fint kommer det bli, i min lägenhet. Ser faktiskt, helt ärligt, fram emot flytten och vardagen. Jag börjar jobba om lite mindre än tre veckor och jag längtar. Ska bli kul att få in ännu mer rutiner i vardagen, jag gillar sånt. Nä ni nu ska jag dra iväg och sola följt av gymmet! Allt godisätande de senaste dagarna har satt sina spår så nu ska det bort! Kram på er.



Bjuder på en bild på mamacita förra veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0