Jag har bara regn hos mig

2012-07-23 13:28:51



Men fy vilket tråkigt väder vi har, tror jag avlider vad trött jag är på detta väder! Ska strax få i mig lite lunch och ska sedan dra ut på lite småärenden, fixa present till en liten födelesedagstjej vid namn Svea som fyller ett år snart, köpa ny nagellacksborttagning och så ska jag dra mig till solariet en sväng också.. Åh behöver jag ens nämna vad gott det var med kaffe till frukosten idag? Mmm, bästa. Imorgon ska jag träffa Lovisa, mammorna ska ses utan kidsen! Kul! Sen på em ska jag till Glenn för Elin fyller år.. Onsdag ska jag träffa Maria i Örebro följt av fika hos Helena och Jonas och torsdag lunch åker jag ner till kusten och myser med Jennifer hela helgen! Vilken kanonvecka jag har framför mig, gäller att hålla sig sysselsatt när jag är barnfri... Saknar Emilia redan, sjukt ont gör det i mitt mammahjärta.. Ses på söndag min älskade, finaste, underbara stora lilla tjej! Mamma älskar dig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0