Puss från studentmamman

2012-12-11 09:39:12


Tenta imorgon vilket innebär panikplugg idag, men jag måste säga en riktigt stor nyhet till er: Emilia fick igårkväll en liten kusin! En flicka blev det som ingen vet namnet på än, spännande! En stadig liten tjej på 4120 gram och 52 cm lång. Ett halvt kilo lättare än Emilia, hihi. Åh vad jag längtar till jag får träffa de nyblivna föräldrarna och lilla tjejen. Så himla bra tajmat att de är på BB nu för idag har jag inte tid att ses och inte imorgon heller men på lucia då kan vi ses och jag hoppas de dyker upp på loppans lucia men det är absolut inget måste men roligt vore det! Fick världens sötaste mmsbild igår på underverket. Tänk att Emilia fått en kusin och Daniel är numera farbror också vilket gör mig till "faster" hihi. Åh kärlek, kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0