Fullt upp

2012-12-03 19:16:53


Hej på er mina vänner. Idag har jag varit på praktiken en extra dag eftersom jag var borta i onsdags förra veckan. Jag har knappt hunnit med att blogga senaste tiden och det har hänt mycket! Min lägenhet har äntligen blivit såld och ingen är lyckligare än jag! Så himla, himla skönt. Det har blivit vinter också, jises så kallt men åh så skönt med ordentlig kyla! Klickade precis hem en varm vinterjacka från Nelly, hoppas den är lika fin i verkligheten. Min jacka jag har nu är alldeles för tunn så jag fryser tyvärr men med en tjock tröja så funkar det korta stunder men som mamma till en 1,5 åring krävs det ordentliga kläder.. så en ny jacka var givet!  Emilia har fått nya vinterskor idag och vi har köpt en luva att ha under mössan så hon inte fryser. Nya vantar har hon fått också som är lätta att få den lilla tummen i.. inte bara med små såhär års, det går ju inte att prata med henne och fråga vart det är kallt utan man får gissa sig fram lite men det känns bra iallafall med hennes vinterkläder. Det är ordentliga märken på kläderna iallafall så det känns bra i hjärtat, även om jag inte är någon märkesinriktad person i klädväg så värderar jag gärna det när det gäller Emilias utekläder! 

Mysteriet på Greveholm är ju årets julkalender vilket känns väldigt roligt eftersom det är en favorit hos mig! Himla mysigt med jul iår med vår lilla loppa. Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: mammut

Men hade du inte en ganska ny vinterjacka? En röd? Eller svart som du köpte förra året.

2012-12-03 @ 19:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0