Till slut så

2012-08-31 14:52:26
Puh! Emilia vaknade imorse vid sju, (sovmorgon!) och var jättetrött vid nio så jag lät henne sova, sagt och gjort.. Jag var så inne i att lägga dagisschema och titta upp mitt schema på Universitetet att jag glömde väcka henne vid tio! Så hon sov hela vägen fram till elva... fasen. Upp med henne och i med tidig lunch och iväg till dagis för att hämta mysapan som hon jämt ska sova med som glömdes kvar där igår.. Sen vidare till Maxi. Hem och så lunch för mamman följt av kaffe och så tänkte jag att jag försöker få henne att sova igen (hon gnuggade sig i ögonen hela tiden) men nejdå. Alldeles nyss slog hon igen sina blå! Så det tog ett tag innan hon ville sova mer.. Men hon somnade i egen säng, själv. Är riktigt stolt över mig själv att jag orkar vara så konsekvent.

 Iallafall. Nu är min lillasyster här så jag ska se vad det finns för fika till oss och vid fem kommer pappan hem, JA äntligen. Då ska vi lämna loppan hos farbror Markus med flickvän Linnéa med bebis/kusin i magen, de behöver minsann öva på föräldrarollerna så de ska få passa Emilia i helgen. Haha nejdå inte bara därför, jag vet att de gärna tar henne. Så jag och Daniel blir barnlediga redan ikväll (smidigast så med tider osv) och imorgon tuffar tåget ner till Göteborg och Liseberg. Lycka, kärlek och allt annat! Ska bli himla roligt!
På måndag börjar första kursen på Universitetet som sagt, åh så kul!





Kommentarer
Postat av: Mamma

Hmm...då går allt in för allt du...Du får ställa klocka så loppan inte sover för länge.

2012-08-31 @ 15:15:27
Postat av: mamma

Klart du ska vara konsekvent det är sånt som gäller för de små emellanåt.

2012-08-31 @ 15:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0