Onsdag

2012-08-08 14:01:31



Gårdagens lilla tjej. Idag har vi varit på inskolningsdag nummer två och det har funkat jättebra. Vi lämnade henne där vid nio och så var hon där till strax efter ett, så både lunch och vila hanns med! Inskolningen fortsätter på måndag eftersom Emilia ska på semester till Daftö med sin pappa och hans familj. Ikväll ska jag kanske träffa Lovisa, annars ska jag bara ta det lugnt hemma. Mormor och morfar kommer hit vid tre och vid fem tänkte jag dra iväg till gymmet. Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Men så söt här då, hann inte börja läsa texten förrän jag kommenterar haha

2012-08-08 @ 23:10:17
Postat av: Mormor

Å Emilia vi får ses efter Rhodos! Hann inte krama dig innan vi åket. Love u

2012-08-10 @ 00:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0