Onsdag

2012-08-15 05:56:49

Men godmorgon 05:00, är det verkligen okej? Zzz vad tidigt! Fast är det mammas loppa jag ska umgås med så är det väl okej.. Idag verkar hon dock vaknat på helt fel sida, galet mycket gnäll idag. Vi sitter i vardagsrummet och tittar på barnprogram/leker. Inskolning idag 9-15, kör tidigt fredag istället (7-14) och imorgon ska pappan ta Emilia till dagis på eftermiddagen, mellan ca 14:30-17. Går hur bra som helst! Nu när jag blir arbetslös på måndag i två veckor innan universitetet börjar får Emilia gå tisdag - torsdag 08:30 - 13:30 på dagis, tycker jag är alldeles perfekt, att hon får vara där alltså för då blir det inget krångel när jag väl börjar studera sen. Annars idag ska jag iväg och handla, skriva lite papper vid tio, hem och städa balkongen, laga lite mat och sen kommer pappan hem och då ska loppan hämtas på dagis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0