Godmorgon från Hamburgsund!

2012-08-04 10:32:50

Hej! Nu är mamman på sin sista semester i sommar, en weekend hos Jennifer i Hamburgsund/Grebbestad. Mys! Kom fram igår vid 18, då åt vi sallad från Ica och började fixa iordning oss och senare på kvällen var vi ute på Terrassen i Grebbestad, älskar det stället, himla bra! Nu dricker jag dagens andra kaffekopp, har precis gjort mig iordning. Väntar på att Jennifer ska vakna men njuter mycket av att bara sitta här också, lyssna på tystnaden. Vad djup jag lät haha men skönt att bara vara! På måndag är Emilia hos mig igen, sen åker hennes pappa och hans familj ner till Daftö torsdag-söndag så lilla E är bara hos mig till onsdag em. Vad ska jag göra hela helgen?! Noll planer! Skönt det med. Nu ska jag dricka upp kaffet och sätta mig ute en stund, så frisk luft här! Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0