Dagen

2012-08-06 19:20:43

Hej bloggen! Idag har jag fått hem min finaste tjej som betyder hela världen för mig, så det känns underbart! Hon är min till onsdag em för sen ska hon till sin pappa, de ska till Daftö. Imorgon börjar även inskolningen på dagis, det ska bli spännande. Hoppas det går bra för lillan. Så från onsdag är jag barnledig, fram till måndag då inskolningen troligtvis fortsätter. Så vad jag ska hitta på i helgen återstår att se, skönt att bara va! Idag har vi träffat Lovisa och Aiden så de små fick leka och mammorna fick umgås. Efter det åkte vi till Helena, Jonas och Svea på kaffe, och sen hem till Rosendal så mamman fick i sig middag! Nu strax ska Emilia sova, ladda upp inför dagis imorgon! Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0